日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, April 07, 2006

Els videos del divendres

Hola hola!
Com ja vaig dir ahir, avui tocava canviar una mica l'estil, perquè hem de pensar en tothom (tothom? xD espero poder acabar aviat amb aquest acudit ¬¬), de manera que els artistes d'avui són més...no sé com dir-ho xD vamos, del rollo hip-hopero/soul/r&b o com se li digui a això que fa tothom ara. Ei, que no ho critico, eh? És només que no ho conec gaire ^^

Desde Corea us presento Bi (비), que vol dir pluja, amb el single del seu últim disc coreà (és que ara s'ha posat de moda fer discos en japonès). Aquesta cançó...s'enganxa, no s'hi pot fer res.


Com balla el noi...que injust u_u
Què us puc dir de Bi? Doncs que és fan d'Usher (no es nota eh? xD) i que ha començat a estrenar-se com a actor. Primer va sortir al Kdrama Sangdoo, Let's Go to School, després al super conegut Full House i finalment a A Love to Kill. Actualment, però, està treballant en l'última pel.lícula de Park Chan-wook (Sympathy for Mr/Lady Vengeance, Oldboy, Boy Goes to Heaven).

I passem a Japó. Algú no coneix la Koda Kumi (倖田來未)? És una de les moltes (moltíssimes) cantants japoneses que arrosseguen masses i que tenen un èxit espectacular. Doncs bé, en aquest video surt acompanyada per les Soulhead, i el resultat és força bo:


Jo vaig conèixer la Koda Kumi per la seva versió de l'opening de Cutie Honey, i pel demés no és una cantant que m'interessi massa, però reconec que la noia s'ho val.

Això és tot per avui. Per part meva us dic adeu fins la setmana que ve, ja que mons pares em segrest...perdó, me'n vaig de vacances amb la family. Espero que l'Helena us tracti bé aquests dies, i que passeu unes bones vacances.

안녕히계세요!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home