日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, May 01, 2006

Sorry >_<

Ei!
Demano disculpes, el blogger m'ha estat donant problemes últimament i entre això i la feinada que teniem no he pogut actualitzar. Per tant ara he de fer tots els deures que tinc atrassats, menys mal que ho tenia tot més o menys planejat.

26/04/06, Dimecres de cine
Fàcil. Poques pel.lícules hi ha que em conegui tant bé com My Sassy Girl, a part de Battle Royale, Oldboy, Survive Style 5+, He Was Cool...mmm...vale, em conec molt bé gairebé totes les pel.lícules que he vist xD però My Sassy Girl és especial, es LA COMÈDIA ROMÀNTICA. No n'hi ha cap d'igual, i al costat d'aquesta totes fracassen, encara estic esperant una pel.lícula igual, i estic segura que quan arribi, no serà americana xD
Bé, sigui com sigui, aqui teniu el trailer:


28/04/06, Divendres de videos
Vam decidir començar un altre cicle. El pop es va fer pesat, a part de que no hi entenem gaire, així que hem tornat a la nostra especialitat, el rock, i anirem fent etapes. En primer lloc, solistes rockeres.

Desde Japó, la reina indiscutible. La dona que més idolatro, la que em va iniciar en el món de la música asiàtica. Actualment està en una banda anomenada Tokyo Jihen, però per mi sempre serà millor la seva primera etapa en solitari. Ella mateixa componia les cançons, i a més de tenir una ment privilegiada tant amb les melodies com amb les lletres, aquesta dona toca la guitarra, el baix i el piano, i si no la coneixeu ja esteu fent tard. Ella és Shiina Ringo. M'ha costat triar un video que deixés veure la faceta que més m'agrada d'aquesta dona, la seva cara oculta, i finalment m'he decidit per Identity, una bogeria. M'encanta:


Desde Corea, i repetint al blog, Maya. Crec que a ella ja la vai deixar pels aires, així que no cal que torni a presentar-la, oi? Bé doncs, aqui la tenim interpretant Kurae Sanyang als SBS Gayo Awards, després de rebre un premi ^^


I per fi arribem a l'actualitat. Avui dilluns, dia del friki, us porto dos videos més, que espero que us fagin riure tant com a mi ^^

Per part de Corea, un video que feia mesos que no veia i que encara m'ha fet deixar anar un "hihi" d'aquells punyeterus, d'aquells que dius "va, no he de riure" però no ho pots evitar xD. El meu estimat Bi va a un programa de televisió i fa una demostració de com balla. Després, dos col.laboradors del programa l'imiten. El segon, però, no hi té molta traça pobret...
Un apunt: observeu la reacció del presentador. Perquè després diguin que els coreans són uns estirats...¬¬


Per part de Japó, un dels meus videos preferits de Mucc. Sempre fan el gamberro, com si fossin nens xD volia posar el video que fan "muuuu" però l'he trobat massa curt, així que us deixo amb aquest que és molt entretingut, a més de que jo personalment em regalo amb en Tatsurou *babes*


Apa, ja esteu servits. Ara fins dimecres, que us portaré una altra pel.lícula ^^
안녕!

2 Comments:

At 8:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Un 10 a le currada del blog d'avui dilluns, mola molt perque així em puc anar iniciant al tema Korea, que el porto molt verd. kamsahabnida (crec que va així :p). Weno, ja em puc considerar asiduu d'aquest blog ^^

- FLOW -

 
At 8:44 PM, Blogger iLchuL said...

Uooo Mike no sabia que l'havies vist!! El "quieres morir?" (pronunciat "chugul.le?") s'ha convertit en una de les meves frases preferides xD

Flow, merci ^^

 

Post a Comment

<< Home