日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Wednesday, May 03, 2006

Dimecres de cine. Avui: violència femenina

Directament vinguda de Japó, amb una barreja d'humor negre, violència i terror (jo em vai fer caquita en algunes escenes, però no us fieu gaire de mi), 2LDK és una de les primeres pel.lícules asiàtiques que vai veure (així estic xD).
Té una estètica minimalista, ja que tota l'acció passa dins un apartament, i només hi ha dues actrius. L'argument és tan senzill com real; dues noies comparteixen un pis. Són actrius i es barallen pel mateix paper, a més de pel mateix home. La resta, imagineu-la. Les dones som terribles quan tenim enveja, fins a tal punt que, de vegades...matariem a la nostra contrincant...


Espectacular, encara que és força angoixant.
El nom de la pel.lícula ve donat per dos factors: en primer lloc, perquè l'apartament és el numero 2LDK, i en segon lloc, perquè a Japó és la manera que tenen de descriure'ls:
2 = nombre d'habitacions
L = living room
D = dining room
K = kitchen

Estic desitjant que s'acabi ja el BAFF, perquè m'estic currant una crònica que us cagareu ^^
Apa gent, ens veiem divendres amb solistes rock.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home