日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, January 28, 2008

La Jolin i Madrid...

Bé, és dilluns així que recupero aquella bonica tradició que teniem la Ilchul i jo, quan actualitzaven el blog regularment...dilluns i frikades...

Doncs, l'altre dia estava estudiant (sí, sí no esteu tan sorpresos!!) i per ambientar-me ja que estava estudiant xinès....vaig posar-me a buscar música...i vaig anar a petar amb això...

No sé si recordeu quan us vam presentar la Jolin Tsai (l'Ayumi Hamazaki taiwanesa....encara que no suporto fer comparacions...), doncs dintre del seu ampli repertori vaig trobar això:

Un dels seus temes...馬德里不思議...que bàsicament es tradueix com a: A wonder in Madrid...sí, heu llegit bé...deixant al marge la cançó..és divertit vuere el vídeo i observar que MOLT, MOLT OBVIAMENT no es va rodar a Madrid...pels cartells (jo diria que estan en portugès) jo apostaria que es Macao però no ho sé...vosaltres que penseu?

En fi, aquí va...

Jolin Tsai - A wonder in Madrid


A veure si comenteu i hem dieu quina ciutat us sembla que és...

Zaijian!!

EDITO: Pels cartells i investigant una mica sembla que això es van rodar ni més ni menys que a HUNGRIA!!! Sí, senyor!!! HUNGRIA-MADRID...qui podria diferenciar-ho...en fi, que ningú llegeix això però jo ja m'he quedat més tranquila!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home