日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, May 05, 2006

Solistes rock, 2ª part

Eiii!
Preparats pel cap de setmana? Jo no u_u
Bé, sigui com sigui torno a ser aqui (ja us cansareu de mi, ja...) per ensenyar-vos dos videos més ^^
La setmana passada presentava dues solistes rock, i avui us porto els equivalents masculins.

Desde Japó, un complet desconegut, Hyde. I us preguntareu "Hyde? Pero aquest qui és?". Nose si us sona un grup així molt mediocre que TAMPOC CONEIX NINGÚ...es diuen L'arc-en-ciel. Bueno, doncs resulta que aquest Hyde és el cantant i l'han deixat tenir un projecte paral.lel.
Vale, i prou d'acudits dolents. Hyde és, juntament amb Gackt, un d'aquells homes que NO ES FAN GRANS!! Els veus als videos sempre perfectes, portant els seus 40 anyets amb una gràcia i una elegància que molts voldrien...

Doncs bé, resulta que Hyde va treure un àlbum en anglès (ja sabem què significa això, tractant-se d'un japonès, oi? xD), que a mi em feia una mica d'angúnia perquè la veritat és que no m'ha interessat en solitari, però sorprenentment Faith ha resultat ser un treball força bo i allunyat de tots els tòpics als que em recordava (empalagós...).
M'he enrollat molt xD o sigui que us deixo ja amb el seu últim single, si no m'equivoco, titulat Season's Call:


I desde Corea, una llegenda. Als Estats Units, i a Europa, si preguntes per una llegenda del rock et sortiran noms com Kurt Cobain, Freddie Mercury, Jim Morrison o Jeff Buckley entre molts altres. Si ho demanes a Corea, et diran Seo Taiji.
Vosaltres potser no ho entendreu, perquè ara us posaré un video i us sonarà a copia americana, però aquest home va marcar un abans i un després en la música coreana, hi va haver mobilitzacions! A més, és una monada *drools*
Us deixo amb Live Wire, que és el tema que volia cantar jo al karaoke (al final em vai rajar ^^U), i espero opinions al respecte.


Que passeu un bon finde, i ens tornem a veure dilluns amb les animalades dels asiàtics via YouTube (visca l'SPAM xD).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home