日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, May 08, 2006

Això és un HIT i el demés són tonteries

El nostre amic Gerard, més conegut com a Flow (ves a saber per què xD) em va descobrir un personatge força interessant que tenia molt èxit a Japó.
Em vai pujar al carro de la seva melodia enganxosa, i quan estava a punt d'assimilar-ho vai trobar una cosa que em va fer investigar...
El resultat de la meva investigació és el post friki d'avui, en el que veureu com un mega-single pot creuar tot Àsia:

En primer lloc l'original, la cançó que va tenir èxit des d'un principi i que va donar la idea de fer-ho més gran. Es tracta de Run to You, un super èxit coreà de Dj Doc:


Uns quants anys després apareix a Japó aquest personatge anomenat Dj Ozma, que transforma la cancó en un himne de "cachondeo" amb un ball molt característic, i a més li canvia el títol per Age Age Every Night:


Mentrestant, a Taiwan també preparen la revolució. El cantant Alex To s'ocupa de la versió en mandarí i converteix la cançó en un himne que diu "treu-te la roba!":


Interessant, eh? És un tipus de cosa que a la resta del món no passaria mai (la Macarena no entra dins la categoria de cançó).
Bé, això és tot. Us deixo un petit regalet perquè deixeu de cantar "bounce with me, bounce! bounce!":


Pobre noia...i pobres vosaltres que ho heu escoltat xD
Fins dimecres!! ^^

1 Comments:

At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said...

DJ OZMA Rules!! Recordo per si de cas, que quan us vaig descobrir el video vem dir que al karaoke hu podriem fer xD. Jo pèmnso que estaria be currarse el ball encara que lo de despilotar-se ja seria al gust de cadascu ^.^

Bounce with me!!!!!

-FLOW-

 

Post a Comment

<< Home