日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, June 16, 2006

Random

Avui no hem comentat la jugada amb la Hell, així que m'he donat permís a mi mateixa per fer un random de videos xD
Us aviso que aqui pot sortir de tot, així que prepareu-vos...


En primer lloc i desde Corea, la meva obsessió recent, Super Junior.
Si, els vaig posar el dia que parlavem de idols, pero l'últim single que han tret ha causat en mi el mateix efecte que el Rising Sun de DBSK, és a dir, he deixat de veure'ls com uns nens (que per cert no ho són: més de la meitat són força més grans que jo xD).
Us deixo amb U, escandalosament enganxós, amb nova coreografia i new look ^^


Canviem radicalment d'estil, i de país.
Sabeu qui és Tank Girl?

No em feu dir per què, però la cantant que veureu a continuació m'hi fa pensar molt.
Es tracta de Kaela Kimura i aquest temazo que es diu Rirura Riruha:


Ens quedem a Japó però tornem a canviar d'estil i de pas farem feliç a la Hell, que va descobrir aquest grup fa poc (gràcies a qui? xD ei, si no em pujo jo la moral no ho farà ningú).
Us presento a Polysics, un grup de rock psicodèlic que fa el seu homenatge personal a una gran banda dels 80, Devo. El video que veureu a continuació és Kaja Kaja Goo!!, i apareixen molts dels invents del mític llibre...que m'acabo d'adonar que he perdut. Merda!
No li puc deixar coses a la gent perquè no me les tornen ¬¬


Algú s'apunta a cantar-la al karaoke l'any que ve?
Us asseguro que quedareu desfogats xD
Per cert, he trobat el llibre xD és el de 101 inventos imbéciles, inútiles y japoneses ^^

Bé, ja per acabar tornem a Corea, on trobem a The Glam amb el seu Shake Dance que fa mesos que no em trec del cap. És una llàstima que, amb la de grups coreans rockeros que hi ha, només ens n'arribin 4, i dels altres sigui TAN DIFÍCIL trobar coses u_u
Disfruteu, que val molt la pena:


Dilluns tornaré a ser aqui, no patiu!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home