日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Wednesday, May 24, 2006

Avui, per variar, Xina

Espero que la Hell (mola més Hell que Hel, o no? ^^) em perdoni, i suposo que ho farà quan llegeixi el que diré a continuació.
Com que és dimecres, toca un trailer, però teníem dubtes perquè volíem fer-lo coincidir d'alguna manera amb el personatge d'aquesta setmana, que per cert, encara no sabem qui serà xD
Sigui com sigui, l'Helena m'ha deixat avui una pel·
lícula d'aquelles que si no me l'hagués deixat m'hauria fet pal buscar-la i no l'hauria vist mai, cosa que seria força trista.

Estic segura que si dic La Casa de las Dagas Voladoras li sonarà a tothom. De fet, potser molts us pregunteu com és possible que no l'hagués vist encara, tenint en compte la carrera de pelis que porto ja xD

M'ha semblat brutal.
Normalment em fa pal veure pel·lícules xineses, i més si són d'aquest gènere entre romàntic i d'acció, perquè em semblen totes iguals, però aquest cop m'ha enganxat l'argument i he de reconèixer que un cop més Zhang Yimou va fer una gran feina.


L'argument, per si encara hi ha algun despistat com jo que no l'ha vist, ens presenta la dinastia Tang l'any 859. Un moviment revel anomenat "las Dagas Voladoras" amenaça el govern, i envien dos funcionaris perquè detinguin al cap. Se sospita que una de les membres del moviment s'oculta al "Pabellón de las Peonias", així que van a investigar i troben la Mei, una noia cega però d'una bellesa excepcional (estem parlant de Zhang Ziyi nens xD), i ideen un pla perquè ella els porti fins al cap dels revels.

No segueixo perquè seria un MEGA-SPOILER, i no cal xD

En definitiva, totalment recomanable a qualsevol que vulgui passar una tarda entretinguda i disfrutant de dues cares molt conegudes que no deixen indiferents:

Zhang Ziyi



Takeshi Kaneshiro


Per acabar, només dir que li dedico aquest post a l'Helena, per deixar-me la peli, per fundar aquest club amb mi i per tot el que ella ja sap i no cal que posi aqui.

정말 감사합니다, 사랑해!!

3 Comments:

At 7:57 PM, Blogger iLchuL said...

Mike, ets un cabrón xD no diguis aquestes coses que m'emociono...
L'escena dels tambors és ESPECTACULAR ^^

I Orochi, porto molt de temps amb això dels blogs, i et puc assegurar que els comentaris solen ser escassos, la gent és molt rancia xD

 
At 10:30 PM, Blogger Unknown said...

Si és que tenim pots lectors però fidels!!! arigatooo minna ( o sea se 2 persones >.<)!!

 
At 10:54 AM, Anonymous Anonymous said...

Ue!! Ja no m'hen recordava de passar per aquí! ^^u
Doncs.... Si que sona la peli, sí, però mira, al igual que dius tu, em feia pal veure-la pel tema de ser romaticona i tal... Clar que si dius que t'agradat s'haurà de fer un pensament (tot i que en Caradras ja me l'ha spoilejat ¬¬u).
[Caradras]*Caradras says: muerteeeee a la peliculaaa vaya ralladaaa, personalment no em va agradar... els paisatges molt bonics i tal pero tant l'argument com la accio son bastant lletjos... i... POR DIOS QUE SE MUERA YA KE TARDA MEDIA HORA EN PALMARLAAA!![/Caradras]
*ehem* Parlant de coments rancis? Toma coment 2x1!! xD
Un saluduuuuu! ^_^

 

Post a Comment

<< Home