日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Thursday, June 01, 2006

Especial "happy-punk-ska-aceptamos-barco"

Aviso, aquest post serà molt llarg xD

Tal dia com avui, divendres 2 de juny (en realitat són les 23:24h del dijous, però demà no em donaria temps de fer tot això xD), és l'últim dia oficial de classe.
A partir d'ara l'únic que compta són les ganes que tinguem de treballar i el bon cor dels professors que ens corregeixin els examens que patirem d'aqui unes setmanes.
Per tant, jo proposo despedir-se de la calma de les classes i donar la benvinguda a l'estrés general, a la histèria, a les nits sense dormir i al cafè d'una manera especial. A lo grande. La millor música per estar de festa és el que s'ha acabat coneixent com a "happy-punk"/ska i derivats. Per tant, avui tindreu música per estona amb aquest MEGA-ESPECIAL-PARTY!!

Comencem amb Japó, que serà més llarg xD

The Inazuma Sentai - Ouen Uta


Es nota que començo fort, eh? M'encanten els grups punk japonesos mig desconeguts perquè són els que et transmeten més força ^^

Bé, per calmar una mica els ànims, anem amb un grup una mica més conegut que comparteix tema amb un grup no tant conegut que a mi m'encanta. Una cançó lleugereta que entra sola ^^

175R & Shaka Labbits - Stand By You


I tornem amb un grup no tant conegut. Potser a alguns us sona pel tema Rainy Day, però en aquest cas aqui els tenim en directe:

Mongol 800 - Ai Suru Hana


I ara un acudit. Algú coneix un grup que es diu Flow?
No? Vaja...i un anime que es diu...mmm...com era...Naruto?
TAMPOC??!! Bé, sigui com sigui ho han tornat a fer, han tornat a crear un opening d'aquells que s'enganxen i que segur que sentirem moltes vegades als propers karaokes. Eh, no ho estic criticant, m'encanta el tema, i en Keigo està espectacular per variar ^^

Flow - Re:member


Vaja, crec que he deixat el llistó molt alt.
Què tal si el compensem amb unes noies que trenquin esquemes?
Us presento un dels meus grups preferits, i un senyor TEMAZO:

Go!Go!7188 - Bungu


I tornem amb un d'aquells grups que segurament només conec jo xD
No us deixeu enganyar pel principi lent, ni per la pinyata del cantant. Valen molt la pena, fa un any que els conec i no deixen de sorprendre'm.

Hawaiian6 - A Cross of Sadness


Bueno va, que ja en porto un parell que no coneixíeu, aquesta segur que us la sabeu:

The Pillows - Ride on Shooting Star


Després d'aquest moment relaxadet, poseu-vos les piles i agafeu-vos bé perquè el que ve a continuació és CANYA de la bona!!

The Mad Capsule Markets - All the Time in Sunny Beach


Qui són aquests homes enmascarats?
Em sembla que fan l'opening o l'ending o alguna cosa per algun anime, però no és lu meu xD
En fi, estic segura de que molts de vosaltres coneixereu aquesta cançó, i el video no té desperdici.

Beat Crusaders - Hit in America

El següent grup us pot sonar, ja que dins de l'escena són força coneguts. Potser no són tan "happy" com els que hem tingut fins ara, però no podia deixar-los fora de la llista ^^

Husking Bee - Makafushigi Thesis


Per acabar amb Japó (ja sé que em deixo mil bandes però tampoc puc posar-les totes en un post xD) un grup que segur que molts coneixeu (per Naruto, com no u_u), però no amb la cançó típica sinó amb un single que m'encanta:

Stance Punks - Sheryl wa Blue


I arribem a Corea!!
Tranquils que aquesta part durarà poquet xD
Fa unes setmanes us vai presentar al grup coreà responsable de dues de les cançons de les boges del karaoke, oi? Doncs bé, la cantant d'aquest grup (us recordo: Cherry Filter), en solitari triomfa igual o més, però a Japó. Per tant estic fent una mica de trampa perquè aquest tema és en japonès, però ella és coreana xD

Youjeen - Daydreaming


A continuació una de les millors bandes punk coreanes que he sentit fins ara. Punk del marrano i crestes de colors, què més es pot demanar?

No Brain - Ije Nanun


Un altre grupet que em té enamorada són els que presento a continuació. Un cop més, no us deixeu enganyar pel principi lent, perquè després la cosa s'anima. M'encanten.

Gumx - Hymn to Love


Ja per acabar, un mega-descobriment que encara no me'l crec. Són les meves ídols, i ara per fi les puc veure en directe!!! Això si, PIXELS POWA xD
Amb tots vosaltres, les reines del punk coreà:

Shorty Cat - Live footage (part.2, el primer tema que toquen és With the Punk)


Espero que us hagi agradat tant com a mi, i que m'ho tingueu en compte, DESCONSIDERATS, que em mereixo un monument per aquest post xD
Ens tornem a veure dilluns...amb més bon humor ^^

Annyeong!!

2 Comments:

At 1:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Hola soc el germà d'en Mike,en Marc de 17 anys fets dilluns, altrament conegut com a SuBu (una llarga història XD)

(Mike: Be, el meu germà es el rei del Happy-punk a casa ^^..li fa rabia q li digui rei, ja q es una mica republica :P..per cert, esta encantat que tu Ilchul, tb facis servir la paraula "happy-punk" ! XDD)

Estem aqui mirant els videos del divendres i hem pensat anar fent un mini comentari de cadascun Okeeeeeeeeeee

1-The Inazuma Sentai - Ouen Uta : "els que criden" ..la peça es genial! tot i que es podrien cridar un pel menys..i el cantant potser esta una mica massa sobre-happy XDD , però ha molat!

(Mike: atenció aqui el meu germà que esta creant nova terminologia!! XD)

2-175R & Shaka Labbits - Stand By You: Molt molt chula la canço, i divertit la combinació de noi i noia al cantar... per cert, brutal el friky del baix...

(Mike: realment un solo de Baix brutal... m'ha recordat als del grup RANCID !)

3-Mongol 800 - Ai Suru Hana: Mola molt la barreja d'estils que te aquesta canço, i tenen traça en els directes , sels veia "bien puestos"

(Mike: Wooow! q els hi passa a aquests grups amb els baixos?? un solo també tremendo! i genial veure q el vocal es alhora el baixista XDD)

4-Flow - Re:member: Tema FLIPANT! m'ha molat molt!! es nota que son un grup famoset i consolidat i que no han defraudat després del gran exit de Fighting Dreamers, que van deixar el llisto altet.

(Mike: weno, li estic repetint que el titol es Go!i no fighting dreamers, pero el tio pesao me diu q si ho vull dir, ho fiqui a la meva nota XDD La veritat es q fa 3 setmanes q vaig veure el nou opening de Naruto, i men vai oblidar del tot segurament de lo vomitiu q va ser el capitol de després.. i realment la canço mola!! una llastima q malgastin cançons amb els capitols de relleno.. l'animacio de l'opening tb deixa q desitjar..)

5-Go!Go!7188 - Bungu: Molt beeee!! q les noies no tinguin por d'agafar la guitarra clar q si !! Tenen classe i al ser noies dona morbo ^^ sense oblidar l'amic del saxo

(Mike: Marc, chato... q t'estas flipant una miqueta massa no avui q estem sense els pares a casa?? ¬¬ En fi, realment es pot dir q es un TEMAZO, a mi personalment m'ha encantat el saxo, m'encanta lo be que combina amb el ritme de les guitarres, hi tant!)

6-Hawaiian6 - A Cross of Sadness: Temazo!! El cantant no la toca massa XDD i mencio especial al bateria q em recorda al Travis de Blink182, en la manera de tocar no en com es el tio

(Mike: De moment potser es el tema q menys m'ha flipat, pro m'ha agradat molt el rollo multicultural del videoclip !)

7-The Pillows-Ride on shooting star: Pels amics Cool, una Cool song !! i sort q s'han tret les ulleres pq me ficaven nervios :P

(Mike: Classics!! no havia vist mai el clip, i estan volats!! moooola)

8-The Mad Capsule Markets - All the Time in Sunny Beach : Aquests s'assemblen mes als happy punks yankees. La canço mola, pero el cantant podria cantar més la melodia i no tant al seu rollo :P

(Mike: Jo em kedo amb la platjetaaaaaa)

9-Beat Crusaders - Hit in America: Deu meu! aixo ja es comença a assemblar al q sentim a occident, no em direu que aquest tipu de musica queda millor q en angles q en japones?? (sense absolutament res en contra amb els japos) i atencio!! pregunta: el gordo elvis forma part del grup ??

(Mike: Es veritat, aquesta canço sona a algun anime, pero sera algun q no he vist ^^ i d'altra banda tornen a estar volats XDDD, per`m'ha agradat el ritme, es força pegadissa, tipica de les q se t'enganxa l'estribillo durant una setmana)

10- Husking Bee - Makafushigi Thesis: Gran canço ! i només per veure els breakdancers i els instruments sonar sols, ja val la pena!!

(Mike: ep! m'ha agradat molt tb el detall dels breakdancers, i no se pq, el cantant m'ha caigut molt be, per l'aspecte amable q tenia i el to de veu)

11-Stance Punks - Sheryl wa Blue: Happy punk it's not death! And Punk, as well ! una remuntada als origens

(Mike: Si senyor, canyeta de la wapa, amb estribillo igual de diabolic d'aquells q s'eganxen vilment XDD tu tutututu tu tu tu...)

12-Youjeen - Daydreaming: Siii, més noies! :P com mola!!!!(tot) ..sempre es bo somiar despert

(Mike: Caram amb la xiketa! ho fa prou be, i la canço triunfa. No soc un expert, pero.. sembla q el japones el pronuncii bastant be)

13- No Brain - Ije Nanun: Collons els coreanus quines ganes q hi foten. Ja m'agradaria tenir un local d'assaig com el q surt al video

(Mike: ENs..marc..ENS agradaria XDDD jo el q em pregunto es com deuran sonar tots aquells aplis alhora XDD)

14-Gumx - Hymn to Love: Ja molava la primera canço, pero es q la segona encara mola més!!

(Mike: Genial el detall de la canço que enganya al principi i al final XDDD de moment es la canço q més m'ha enganxat, la segona per aixo XDD. Divertit el dibuix del final :P)

15- Shorty Cat - Live footage :Directe directe !! Visca l'espontani que es tira al public!!

(Mike: com veieu, hi ha un parell de neurones ja adormides XDD es nota en la motivacio dels ultims comentaris :P tot s'ha de dir que portem una hora i mitja flipantos amb cada canço i despres escrivint comentaris per a casacuna XDD)

M'ha agradat molt tots els grups. M'honra veure q hi ha happy punk a Corea i Japan, i aprofitant l'avinentesa, no m'estaré de citar-vos algun grup Wai

Sum41 (Pieces, Into Deep, The Hell Song, Nuts)

(En Mike recomana també el seguent !!!)
SR-71 (Right Now, Politically Correct, My World, Axel Rose, Lucky) --> aquests son molt usats en AMV's

Goldfinger (Spokesman, Superman)

AntiFlag (Turn Coat)

NO-FX (Franco Unamerican)

The Old American Regects (The last song, Move Along)

ala q els disfruteu!! (Mike: ja veieu, ve de familia XDD i el tio continua dictantme mig adormit "adeu, q dema he d'estudiar bla bla bla" XDDD anavem a repetir el primer grup per veure de nou la hiperactivitat del cantant, pero casi q nirem a fer unes nones. Re més !! nus veiem!!)

 
At 2:21 AM, Blogger iLchuL said...

Uoooooooo!!!!!!!
El "uo" per dos motius:
1. He sigut capaç de llegir-ho tot xD
2. ARIGATOOOOOOOOO!!!

Joer, amb comentaris així ja puc deixar de queixar-me, moltes gràcies per prendre-us la molèstia d'escoltar totes les cançons i saber valorar-les, de veritat que m'encanta que us agradin les cosetes que penjo per aqui ^^

Orochi, espero la teva crítica (`o´#)

 

Post a Comment

<< Home