日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, May 29, 2006

Agafeu-vos bé

Nihon! Hanguk! és un club en el que les fundadores no parem de sorprendre'ns l'una a l'altra. En aquest cas, l'Helena em va passar un video que no té preu. Es tracta d'un programa de televisió que consisteix a fer proves torrecollons en una biblioteca, de manera que no poden fer soroll.
Atenció, assegureu-vos de que teniu una cadira a prop, i eviteu menjar o beure durant el visionat d'aquest video que us presento a continuació. Amb tots vosaltres, Silent Library \(`o´#) NO CRIDEU COI!!


A continuació un video que segurament molts coneixeu. Es diu que són coreans, però jo no n'estic segura (o això o estic intentant no fer caure gaire el prestigi del meu país preferit).
Es tracta de l'opening de Card Captor Sakura en imatge i so reals, interpretada per una Sakura amb la testosterona pujada. Enjoy...o el que sigui.


Ens tornem a veure dimecres amb un altre trailer.
Annyeong!

1 Comments:

At 9:01 AM, Blogger wAkE_uP said...

Estic amb la Colíbri, lo de Silent Libray namica massa... bèstia xD Però això la màquina de bofetades... Quin gran invent!! xDD
I què direm del op de Sakura? Kero-chan rlz! xDDDD

 

Post a Comment

<< Home