日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, September 29, 2006

Divendres i...un cop més...MÚSICA!


Bona nit i bona hora, gent!!!
Un cop més, és divendres i per tant toca música. El curs passat vam fer un repàs força exhaustiu al panorama musical japonès i coreà, però tot i així encara queda música per estona. Per això, l'Al i jo hem decidit que aquest curs el centrerem en novetats musicals d'artistes que ja em pressentat (o no) i en el panorama xinès, que hem tingut un pèl (bastant ¬¬) abandonat.

I sense més dil·lacions...

La novetat d'aviu ve de Corea. Es tracta del nou single de Cherry Filter. Cherry Filter, és un d'aquells magnífics descobirments de la Ilchul. I com va trobar-los? doncs perquè són els de les cançons de les "chinas locas" (De part de l'Al dic: Què són coreanes, collons!!!). En fi, que des que la cantant del grup, la Youjeen, se'n va anar a terres nipones a provar sort, que pensavem que s'havien separat. Però, resulta que no! Visca, la única banda àsiatica que no decideix separar-se!! Per això i molt més, tenen l'honor de tornar a re-obrir la nostra secció musical.



Un single un pèl diferent als seus altres temes, Happy Day


I per començar a contemplar el panora xinès, comencem amb un taiwanès que m'ha calat profund últimament. L'home en qüestió, és l'Alan Kuo. I jo l'he descobert gràcies al drama Mars, del que ja parlaré un dia o un altre. Què dir de l'Alan? Doncs que és de la mateixa discogràfica del prolífic Jay Chou, que ha tocat amb totes les estrelles taiwaneses o quasi, que toca la guitarra, composa les seves pròpies cançons, i que a l'Al no li agrada (diu que no li agrada com canta, vete tú a saber ^o^) però ja se sap no podem estar d'acord amb tot!



Aquí va, Alan Kuo i el seu Ling (zero), opening de Mars


Fins dilluns amb les frikades i amb les reunions, espero veure-us-hi a tots!!

Dew-cha!!

- 햇빛/阳光 -



3 Comments:

At 9:28 AM, Blogger Taco said...

Hey! està molt bé lo de Cherry Filter, ja els tenia localitzats a aquesta gent, desde que la ilchul em va ensenyar un video d'uns nanos coreans tocant la guitarra, vaig buscar el grup i molen molt!!, aquest single és una miqueta, per dir-ho d'alguna manera "fluix", em mola més la cançó Daydreamin, té un ritme molt bó, encara que el que més m'agrada és la veu de la vocalista, ta molt bé graciés per fer una secció tant ben feta!!Continueu!!!

 
At 5:01 PM, Blogger Mike said...

Eps! dons a mi m'ha encantat la veu de la cantant de Cherry Filter, hi tant. I el Alan Kuo m'ha sorpres gratament, no habia sentit mai xines cantat, i aquesta canço realment sona molt bé ^^

 
At 11:39 PM, Blogger Hell said...

oh, merci Mike, ja sabia jo que algu hauria d'apreciar la seva grandesa ^^

 

Post a Comment

<< Home