日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Saturday, December 23, 2006

Bones festes

Quedaria molt lleig no actualitzar aquests dies, així que avui us porto una miqueta de música perquè estigueu entretinguts ^^

En primer lloc, el single nadalenc d'aquest any de la SM Town, amb DBSK, The Grace, Super Junior, Boa, Trax, Jang Ri In, Kangta i tal. Ñoño com sempre. S'enganxa com sempre xD aqui teniu Snow Dream:


I ara un tema gens nadalenc però que em venia de gust penjar, ja que Tokyo Jihen han tret un altre Live DVD, anomenat Domestic! Virgin Line i que, com podeu imaginar, JA TINC xD
Això es diu Kenka Joto:


A mi no m'entusiasma el rap, i menys el coreà, que normalment és més garrulo, però MC Mong és diferent, i el seu últim single és tan bo que ja el canta tothom a casa meva (no és conya). Jutgeu vosaltres mateixos, això es diu Icecream i us posarà de bon humor ^^


I perquè flipeu una mica, aqui teniu la primera part (no n'hi ha més a YouTube) d'un dels millors concerts que he vist a la vida. Bàsicament és la intro i un parell de cançons, però ja en tindreu prou per valorar-ho com cal. En qualitat DVD es disfruta molt, jo no em canso de veure'l una i una altra vegada, i és que Wang Lee Hom és un dels millors músics d'Àsia, diguin el que diguin.


Ja per acabar...recordeu la Younha, la del famós Houki Boshi que el Mike va versionar al català? Suposo que sabeu que és coreana, però el que potser no sabeu és que va entrar al mercat japonès perquè a Corea la van descartar d'unes proves xD
Un cop s'han adonat de que la noia valia, l'han tornat a cridar els de la seva terra i ara la tenim cantant en coreà, tant bé com sempre, però fixeu-vos en el toc d'ironia del video, que per cert es diu Audition xD


Un cop fets els deures, només em queda desitjar-vos unes bones festes de la manera més friki; en coreà xD

성탄절 축하합니다 그리고 새 해 복 많이 받으십시오!
(Bon Nadal i feliç any nou!)

-일출-

1 Comments:

At 3:32 PM, Blogger Mike said...

wow ! ja fa dies q estan aquests clips penjats per aqui i jo q casi mels perdo!

Yeah !! els MC Mong, com molen !! xDD rap amb violins i les joguines cantaires xDD m'ha fet molta gràcia el peix delr estaruant, no se pq xDD

I del concert del Wang Lee Hom, la intro esta super currada, tot i q no sigui el meu estil lo q ha cantat després..això si, el tio val tant per cantar com per tocar la guitarra ..

pero es q l'ultim... se sale !! Loving Younha!! ForTheWin !! genial el seu primer treball en llengua materna, i ja va bé q foti canya de quan no l'acceptaven a les audicions, ja va fer bé d'anar a Japó i triunfar allà xDD... m'encanta !! i es nascuda al 88.. té la amteixa edat del meu germà i toca el piano de collons O.o xDD genial

 

Post a Comment

<< Home