日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, November 03, 2006

Més novetats

I torna a ser divendres!
Ja en tenia ganes, perquè avui us porto ni més ni menys que 4 VIDEOS!! (aplaudiments, cridòria, la gent s'aixeca de la cadira...xD)
A més avui tenim una mica de tot; Japó, Xina i Corea, així que no us podeu queixar ^^

Comencem amb la novetat que m'arriba a mi més tard, i és que en Miyavi fa unes setmanes va treure un nou disc i jo no sabia que el single ja circulava per YouTube xD
Després de l'anterior disc MYV Pops, jo creia que tornaria als seus origens més canyeros, però en comptes d'això s'ha quedat amb la guitarreta penjada i es dedica a fer cançonetes on ens demostra que els seus inicis en el món de la música com a guitarrista no eren perquè si.
Sincerament, prefereixo aquesta versió de'n Miyavi abans que sentir-lo fent petits crits sobre melodies incomprensibles (estic parlant del Galyuu i del Miyavizm, discos canyeros però insoportables per qualsevol oïda mínimament sensible a la música), però això només és la meva opinió, vosaltres podeu jutjar veient el video.
Aqui teniu Selfish Love, a veure qui s'atreveix a negar-me que el principi és brutal xD


Bé, seguim ara amb Xina, i amb un personatge força conegut per tothom també, Jay Chou. Fa poc va treure un nou disc, Still Fantasy, però avui us presentaré un altre single, el que està inclòs a la BSO de
Curse Of The Golden Flower, la nova pel·lícula de Zhang Yimou, en la que el propi Jay Chou hi té un paper.
Això es diu Ju Hua Tai, espero que us agradi ^^


Acabem ja amb Corea i un retorn ESPERADÍSSIM, gairebé tant com el de Bi, però es tracta de la seva competència. Sabeu de qui estic parlant? 1, 2, 3, 4, 5, 6...Se7en!!! Ja ha tret el seu 4rt disc, titulat Se7olution, i qui teniu el primer single, Lalala!!! Disfruteu, sisplau, i les noies aneu a buscar un mocador perquè sino deixareu el teclat inundat xD


Bé, ara perquè us recupereu del xoc, i perquè avui era tot molt light, us presento un grup que vai descobrir fa un mes i del que no puc trobar gairebé res, però tenen un single que m'encanta!!
Es diuen Schizo, són de Corea, i Fight forma part de la BSO d'una pel·lícula d'animació coreana que es diu Achiwa Ssipak i que veuré d'aqui un parell de dies xD
Ja em direu què us sembla (o no, perquè aqui ningú comenta ¬¬), jo no aconsegueixo treure-me-la del cap, i a més vai veure un directe i la baixista està molt bona xD


Fins dilluns, gent.

-일출-

2 Comments:

At 2:57 PM, Blogger Unknown said...

Anem per parts com en Jack.

1, en Miyavi fa que em renconcili amb ell amb temes com aquests i tens raó el principi lo millor, per cert que m'han molat molt les pintes ^///^

2, bueno Jay Chou és Jay Chou, no esta mal i m'han entrat ganes de veure la peli. Per cert en Yimou quantes pelis fa cada any??? ¬¬

3, bueno que dir, que la canço no importa total pa que si pots simplement mirar ^o^, dios quien pudiera ser la tia aquella sobretot a l'escena de limo.

4, not bad, not bad, curiós com a mínim, esperaré amb ansies algu més per tal de contrastar i la peli sembla interessant desde luec el dissenys mola un rato.

I ja està^^!!

 
At 8:26 PM, Anonymous Anonymous said...

안녕!

hola a tothom! és la 1a vegada q escric al blog!! weno, ara fa un meset que he començat a estudiar coreà... weee!
i això, q ja fa una setmana q volia escriure alguna cosa, i ara per fi tinc una miketa de temps! pos eso, my comments del post són:

1. m'encanta este video. i sips, teniu raó, el principi és una passada!!

2. m'ha agradat molt la cançó, la trobe suuuuper relaxant...

3. la veritat és que és na miketa fluixa encara que s'enganxa xd, i no direu que no us sona a una altra cançó...? a mi me recordava a 'dilemma' de nelly xdddd en els acords o com se diga xd

4. weno... no m'acaba xd

pos ja estic! ^_^

크리스

 

Post a Comment

<< Home