日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, October 23, 2006

Japó o Corea?

Fa uns dies, navegant per la meva web preferida (algú dubta que estic parlant de YouTube? xD), vai trobar uns videos que es poden qualificar, com a mínim, de curiosos.
I és que sempre es diu que entre Japó, Corea i Xina hi ha rivalitats i històries, però després et trobes videos com els que veurem a continuació i et confons.
Suposo que a aquestes alçades és mundialment coneguda la meva faceta anti-Visual, però creia que els coreans la compartien...per això em vai escandalitzar quan vai veure aquest video de Deva:


Imagineu per un moment que no sabeu distingir entre japonès i coreà. Serieu capaços de dir-me d'ón són?
I sortint una mica de l'estètica, ara resulta que també copien la manera de cantar. Para muestra un botón, Tierra:


Sí o sí?
Els coreans no deixen de sorprendre'm xD
Fins dimecres!!

-일출-

1 Comments:

At 8:11 PM, Blogger Unknown said...

estic en shock....sobretot pel segon video...kami-sama....es que...no tinc paraules....es que si només escoltes i no el mires....el primer que dius...mira en Hyde....brutal...

 

Post a Comment

<< Home