日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, November 13, 2006

Frikada personal + Saló del Manga

안녕!
Avui havia d'actualitzar la Hell, que em va dir que tenia un video sobre nosequè, però suposo que se n'ha oblidat, o sigui que si vol penjar-ho haurà de ser més ràpida la setmana que ve :P

Us ensenyaré un trosset d'un dels programes coreans als que estic completament enganxada: 여걸6 (Heroine 6). Tots els episodis són divertits, però suposo que comprendreu que si hi van convidats com DBSK, la cosa es posa més interessant.
En el capítol de fa un parell de setmanes, hi va haver dos moments que em van fer caure per terra de riure, i m'agradaria compartir-los amb vosaltres. En primer lloc, al minut 1:54 tenim un GALL espectacular de Yunho, però el perdonem perquè aquesta part del programa està filmada després de que l'enverinessin, i per tant el pobre estava fotudet. En segon lloc, al minut 3:14, tenim una CAGADA d'aquelles que fan història, protagonitzada per Lee Jeong. Bàsicament el que passa és que havia de cantar la cançó del kimbap, però s'equivoca i crida "man...!!" (de "manse", l'equivalent al "banzai"), i a mi em va fer molta gràcia i me'n segueix fent xD


A continuació, després de la meva PARIDA, aqui teniu el video d'un pallasso que va pujar a l'escenari del Saló del Manga. És curiós, diria que em sona d'alguna cosa...^^


Ese Mike!! xD
I seguint amb el Saló del Manga, aqui teniu el video de la TANT BUSCADA actuació del grup de cosplay de DBSK. Em sap molt de greu però em vai endur una gran decepció quan el vai veure T_T


Per avui ja estic.

-일출-

1 Comments:

At 12:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Woooo !! soc jo a l'escenari xDDD

 

Post a Comment

<< Home