日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Sunday, January 14, 2007

Despiporre!!!

Recordeu tota aquella història sobre la organització del blog i blablabla?
Res, oblideu-ho, aqui ni dilluns ni dimecres ni divendres, que era massa pressió, i prefereixo anar actualitzant quan tinguem material per oferir, com és el cas xD

Resulta que el senyor Taco em va descobrir un grup molt interessant, anomenat Yum!Yum!ORANGE, i crec que és necessari compartir-ho amb la resta del planeta (o els 4 matats que encara llegiu això xD).
Això és Clover, i si no us posa de bon humor sou una mica rarets...


Ska!Ska!Ska! ^^

I ara faré una cosa molt impròpia de mi. Sabeu qui és la Yui, no?
Clar, si és la que canta l'opening de Bleach xD
Doncs m'encanta, em va encantar el primer cop que la vai escoltar i em segueix encantant, i com que l'opening aquest té molt de ganxo i ella és una monada, aqui teniu Rolling Star:


Passem a Corea però en japonès, amb Tohoshinki i el seu últim single, que no és res de l'altre món, però el video és...(ho sento, ho he de dir) kawaii!! Step By Step:


Nota mental: Yoochun què t'han fet al cabell?! T_T

Em sap molt de greu el que penjaré a continuació, però Big Bang han pogut amb mi, he caigut amb els seus balls i les seves aixecades de samarreta, i m'agraden totes les cançons del seu àlbum debut. Sobretot Lalala:


Ja per acabar em reconciliaré amb la meva vena rockera. Amp. Són...genials. Són...tot el que no tenen Buzz i Trax junts. No són tan monos. I què? Escoltar el seu disc és com...com...!!! No ho sé. M'agraden molt, m'agrada com sonen, m'agrada el que transmeten. No recordo com es diu aquest tema, però mola, i punt xD


-일출-

2 Comments:

At 8:13 PM, Blogger Kuni said...

Habia escrit un comentari preciós i se m'ha borrat. Tornem-hi. (sóc la Lina)
De la Yui m'agrada molt un directe del Yozora no Mukou. La original és d'SMAP, però en l'actuació la canten ella i l'autor de la cançó, el Suga Shikao. Li dóna mil patades a la original.
http://www.youtube.com/watch?v=Vvo_a4A-OE4
Sobre l'Step by Step, no em mata gaire, però el cabell del Micky M'ENCANTAVA! Li tapava aquesta pista de tenis que té com a front. Però quan li va durar, 2 setmanes? T__T
I finalment... Big Bang. Jo també vaig caure. Primer em vaig baixar alguna cosa seva perquè em rajava al veure que anaven tan de nois durs (G-Dragon a This Love, etc.) i sense adonarme'n ja em descarregava tot el que trobava d'ells.
Entre aquests i els Battle em fan sentir vella.

 
At 9:36 AM, Blogger iLchuL said...

Ostres!
Els Battle!! A la pròxima els penjo, no sé com se'm van oblidar!!!

 

Post a Comment

<< Home