日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, May 12, 2006

Els videos del divendres

Seguim amb el cicle del rock, i aquesta setmana toquen conjunts rock femenins, així que agafeu-vos bé a la cadira!!

Desde Japó, i amb una cantant que és tan mona que no l'haurien de deixar sortir al carrer, Nakanomori Band. Al karaoke vai cantar un tema seu, Whatever, del qual volia posar el video, però qui sigui que el va pujar a YouTube ja l'ha tret, així que us haureu de conformar amb l'últim single que van treure, potser una mica més pop, I Need Love:

I desde Corea, un gran descobriment. Diria que és el millor que he fet en la vida, però el millor el veureu dilluns ^^
M'agradaria explicar-vos la història de com el vai aconseguir: resulta que a mi em fa gràcia deixar comentaris als videos de YouTube i fer contactes. Un dia vai trobar un video d'un grup mega punkarra coreà, i li vai deixar un comentari al propietari del pal "ualaaaa rock coreà, com moles!! blablabla..." us ho podeu imaginar, oi? Doncs al cap d'una estona em contesta i em diu "si t'interessa el rock coreà mira't això" i em va deixar un link. El que vai veure em va deixar sense paraules, us presento a les Shorty Cat amb el seu With the Punk.

Apa, no em direu que no està bé per començar el cap de setmana ^^
Ens veiem dilluns, i sobretot no falteu perquè tinc preparada una cosa que us farà caure de cul.

2 Comments:

At 10:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Hi! Hyde! xD I'm writing here because I'm an Spanish Hyde's Fan and I want to sign the petition, I like him to come here because I like touching men like him, I like the Kizuna's Kendo Style. I really hope they do a Ya-hoi doujinshi with Hyde to have a motivation on my touching-myself routine.

:P Perquè després digueu que no hi entrem aquí ^^ Seguiu així que això mola molt! Ganbatte!

-Best viewed on Firefox-

 
At 11:52 PM, Blogger iLchuL said...

Brutal Orochi xD
Merci per firmar, i merci per la propaganda de Firefox. No se com havia pogut viure abans sense les pestanyes xD

 

Post a Comment

<< Home