日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, October 06, 2006

Música per la patilla

Hola hola hola!
Tinc a la Hell malaltona (o no, no ho sé perquè no dóna senyals de vida) o sigui que li faré un regalet que espero que sàpiga apreciar.

Qui estigui mínimament en el món de la música coreana sabrà que un dels grups més coneguts de la SM ha tret nou disc, i per tant nou single. Doncs bé, encara que no aconsello gaire el disc a la gent que no li agradin les balades, s'ha de reconèixer que aquest primer single és brutal.
Us deixo amb O de Dong Bang Shin Ki i els seus pentinats...sense comentaris xD


Yoochun, què t'han fet? Jaejoong, se't va caure el pot d'aigua oxigenada? Changmin...sense paraules >_
I ara passem a la part polèmica. Els que ja coneixen aquest blog sabreu que la Hell i jo som GRANS FANS de Mucc, oi? Doncs fa unes setmanes (poster un mes i tot xD) van treure un nou single que ha provocat reaccions diverses. Als seguidors "visual" els ha semblat una broma de mal gust, per als seguidors de "l'estil Mucc" (jo inclosa) ha estat com una patada a l'estómac, però per als que no coneixien el grup i sobretot per tota aquesta gent que s'ha apuntat a la moda d'anar de punki-emo, els ha semblat meravellós.
Jo només diré una cosa: Mucc 182? (y esos skaters??!! >_<)
Jutgeu (i quan dic jutgeu vull dir que deixeu comentaris, gràcies) vosaltres mateixos, això és Utagoe:


I ja no tinc res més a dir fins dilluns que ve.
Bon cap de setmana, sigueu dolents ara que encara no hi ha exàmens ^^

-일출-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home