日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, October 16, 2006

Tots tenim un passat

Ahir al vespre, amb les últimes restes de ressaca encara visibles en el meu mal de cap i malestar general, em vai posar a pensar com podia actualitzar el blog avui. No hi havia manera, no em sortia res per omplir el dilluns friki, així que me'n vai anar a donar una volta per YouTube a veure si m'inspirava, i vai trobar això:


Sabeu qui és aquest personatge? Ell i els seus cabells curts, sense maquillatge i dirigint-se amablement al públic, no és cap altre que en Tatsurou de Mucc. Foto de comparació, si us plau:


Ugh! Espereu, el look actual no em va bé per comparar >_<


Molt millor xD
Doncs el que us deia, compareu l'homenet simpàtic del video amb aquesta foto xD

Després de veure aquest video ja em vai il·luminar jo soleta i vai rescatar això:


Shiina Ringo, senyors! Esque em quedo sense paraules cada cop que ho veig xD
Mireu-la ara amb els Tokyo Jihen:


I per si aquests dos exemples no us acaben de fer el pes, aqui tinc un video d'una banda que ens sona A TOTS (si ets una excepció, corre a documentar-te, cacho lerdo/a!), encara que potser us costa de creure que siguin ells:


L'Arc-en-ciel, gent!


I és que ningú es salva de tenir un passat fosc, o voleu que vingui a casa vostra a obrir vells àlbums de fotos? A més, tampoc serà pitjor que en Gackt:


Fins dimecres!!

-일출-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home