日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, May 15, 2006

Un clàssic...amb sorpresa ^^

I un altre cop és dilluns.
Cada cop m'agraden menys els dilluns...però aquest no és cap dels meus blogs personals (si teniu curiositat: click a Dawn) així que ja em queixaré en un altre lloc xD
Avui us ensenyaré uns quants videos que a mi em van provocar un atac d'histèria friki ^^
Tothom coneix a les mal anomenades "chinas locas", no? Dic mal anomenades perquè són coreanes, i em fa molta ràbia això de confondre nacionalitats asiàtiques o de dir que tot és xinès per comoditat ¬¬

Bé doncs, primer mireu aquest video, i sobretot quedeu-vos amb la melodia de la cançó (sé que és difícil xD):


I ara escolteu la versió original del tema. És del grup coreà Cherry Filter, i ha estat un dels millors descobriments que he fet en la vida, m'he fet mega fan del grup ^^ a més la cantant, Youjeen, triomfa en solitari al japó. Espero que disfruteu tant com jo amb aquest 낭만 고양이:


Però la cosa no acaba aqui. Quedeu-vos també amb la melodia d'aquesta cançó:


I...a que no endevineu de qui és?
BINGO! Cherry Filter un altre cop ^^ aqui teniu el video original, 오리날다:


Però encara hi ha més (em poso pesadeta, ja ho sé, gomen ^^'). Qualsevol que tingui un grup que no es miri això perquè tindrà ganes de suicidar-se. Jo vaig passar vergonya veient com aquests NENS coreans toquen el tema tan bé u_u


Ja estic. Només una coseta; demà si tot va bé us presentaré el nou personatge de la setmana, una noia coreana que farà les delícies tant dels nois com de les noies (és impossible no rendir-s'hi).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home