日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Monday, May 22, 2006

Okeeeee!!!

A l'hora de treure personatges còmics, a Japó els hi sobren les idees.
Aquest cop, però, crec que s'han passat xD el personatge en qüestió es fa dir Hard Gay, i les seves històries ja omplen pàgines i pàgines a YouTube.
Però per als que no el conegueu, aqui teniu un video "presentació":


A continuació, una de les seves aventures. En aquest cas se'n va a l'edifici de Yahoo a reclamar els drets d'autor sobre el seu crit. Aquest video conté imatges que poden ferir la sensibilitat d'alguns visitants, o sigui que si sou una mica homòfobs o no esteu acostumat al material bizarre japonès, us aviso de que no el veieu xD
Això si, el final és ESPECTACULAR:


Per acabar, i per donar-li una alegria a l'Helena (bueno, i a mi xD), una incursió del Hard Gay en un programa de televisió on participa un actor molt especial ^^


Marxo que perdré el tren xD
Bon dia a tots (esque mira que escriure a aquestes hores...)!!

3 Comments:

At 11:52 PM, Blogger OrOcHi said...

Say Say Hooooo!

 
At 5:04 PM, Blogger Mike said...

Say say say say !!!

Em sembla que els videos del Hard Gay van ser la sencació del dilluns sencer pel despatx XDDD

Ara només falta que els vegin els meus pares i el meu germa, segur q cauen XDDD (llàstima de la subtitulació en angles només! T_T a casa no el dominen, q diguem...)

(per cert... q per aqui els unics "comenters" som l'Orochi i jo, i el flow q fa dies q no es passa XD)

 
At 7:26 PM, Blogger OrOcHi said...

jo comento x veure si algu clika al meu nick i entra al meu blog q sino... xDDDD

 

Post a Comment

<< Home