日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, May 19, 2006

Final del cicle de rock

Ooooh quina pena!!
Avui acabem el cicle de rock, però ho farem a lo grande xD
D'una banda amb Mucc, que van estar per Europa la setmana passada.

Acabo de trobar els videos dels dos últims singles però la jefa m'ha ordenat que pengi Saishuu Ressha o sigui que aqui el teniu xD


I per putejar, la mateixa cançó en directe dijous passat a Marsella xD


D'altra banda, desde Corea, un dels pocs grups rock coreans que gaudeixen d'un cert prestigi a nivell oficial; Buzz.

A destacar que estic enamorada de tots els membres, especialment del cantant Min Kyeong-hoon *drools* però hormones a part, aqui teniu un tema que m'encanta, Naegero ddeonaneun yeohaeng:


Espero que us hagi agradat i ens tornem a veure dilluns amb un friki molt friki. Jo ja he incorporat totes les seves "frases mítiques" en el meu vocabulari, a veure si us enganxo a vosaltres també xD

0 Comments:

Post a Comment

<< Home