日本 がんばって!! 한국 화이팅!!

Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!! Benvinguts al blog de l'associació de la UAB ^^

Friday, October 20, 2006

Novetats

Annyeong!
Avui toca música, però no serà random sino que ens cenyirem una mica al que està passant al món.
A l'abril The Back Horn van treure nou disc (si, me n'entero molt tard xD), i fins ara han sortit 3 singles: Chaos Driver, Black Hole Birthday i Hajimete no Kokyu de, dels quals em quedo amb el segon, però no us puc posar el video perquè la comunitat de YouTube li ha posat flag (nenazas ¬¬), o sigui que aqui teniu Chaos Driver:


I ara sí, el moment que tots esperàvem. Ha tornat ell, l'únic, l'inigualable. Ballarí, cantant, actor...i ho fa tot bé, ens encanta, i el seu missatge és I'm Coming. Amb tots vosaltres, el retorn de Bi:


Dilluns ens veiem amb una tendència rara dels coreans. No us explicaré res més ^^

-일출-

1 Comments:

At 4:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Vaja, els Back Horn no els coneixia, però m'ha agradat q son un grup q semblen tocar a gust el q volen sense tenir q cenyir-se a cap moda ni estètica, tot i q la canço, doncs simplement l'he trobat bé i ja esta.

Ara el Bi... m'ha encantat ! la cançó tp es q sigui una genialitat, però per tot lo altre... la coreo tant currada, l'estetica (sip, m'ha agradat molt el vestuari, tot i ser una estetica recurrent en els ultims temps..) m'ha encantat el tros q es posen a ballar simplement amb sons, q parteix la cançó totalment per la meitat, pero weno XDD

Per cert... amb el seu permís un dia d'aquests li robaré les ales.. les vull per mi !! >.<

 

Post a Comment

<< Home